- сприяти пошуку та використанню в освітньому процесі сучасних організаційних форм, методів і прийомів навчання й виховання, нових освітніх технологій;
- створити колектив однодумців, якіб працювали над постійним професійним самовдосконаленням, підвищенням продуктивності педагогічної праці;
- розгляд планів, програм, проектів усіх підрозділів методичної роботи, їх затвердження, організація самоосвітньої роботи педагогів, самовдосконалення й самореалізація їхньої особистості.
- інструктаж та консультування педагогів з питань виконання нормативних, директивних документів, організації освітнього процесу;
- оперативне інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід педагогічних працівників району, області, країни;
- вивчення професійних досягнень педагогів, узагальнення прогресивного досвіду кожного та впровадження його у практику роботи педагогічного колективу;
- створення умов для використання в роботі педагогів діагностичних методик і моніторингових програм з прогнозування, узагальнення та оцінки результатів педагогічної діяльності.